lista

( ) haft rött hår
( ) haft brunt hår
(/) haft rosa hår (en kväll när ja va Geri Spice på Tjugonda´ Knut)
( ) haft svart hår
(x) haft blont hår (har)
( ) haft blått hår
(x) piercat mig (i örona)
(x) burit svart klänning
(x) inte duschat på en vecka (på nåt läger å så när man va liten)
( ) tatuerat mig
(x) hatat mitt utseende

(x) ljugit för en kompis
(x) varit ensam
( ) känt att jag håller på att dö
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde (dricka borde man väl inte kanske)
(/) sett någon dö (såg väl inte farmor dö direkt men hon var ju nära när ja va där, var ju inte vid medvetande)
(x) gråtit mig till sömns

(x) skolkat (ha väl hänt nån gång)
( ) blivit avstängd från skolan
(x) flugit
(x) ätit sushi
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
( ) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
( ) fuskat när jag har spelat spel
(x) somnat på skolan / jobbet
(x) tittat på solnedgången 
( ) rört en orm
(x) blivit kittlad
(x) vunnit en tävling (jadå i tidningar å på internet)
(x) gått mot rött
(x) haft kramp
(x) dansat i månljuset 
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
(x) sjungit karaoke
( ) busringt
(x) blåst bubblor
(x) suttit på ett tak
( ) åkt släde
(x) stannat uppe hela natten
(x) klättrat i träd
(/) svimmat (bara nästan)
(x) skrattat så mkt så jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade

Kommentarer
Postat av: helena

men du har väl byggt sandslott, det gjorde vi ju när vi var små, i sandlådan :o)

2008-01-31 @ 12:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0