Nyår

Så var det nyår igår då...hade inga direkta planer i år...tänkte att det löser sig...
Lilla syster yster fyllde 19 år så vi fira henne lite med tårta å paket
Eftersom det var nyår så tänkte ja göra mig lite fin i håret å locka det...som tur var så hjälpte Helena mig för det är ju så jobbigt att göra själv å man får så ont i armen å man ser ju inte så bra där bak...sen så locka ja hennes hår åxå...men ja va bättre på att inte brännas :)
På kvällen åt vi sallad med räkor å musslor som vi alltid gör på nyår å baguetter till...det var gott
Sen spela vi lite kort...Uno...det gick rätt bra för mig...men det var väldigt drygt
Senare på kvällen gick ja till Sandra...det var riktigt halt på vägen alltså...väl där så kolla vi lite på tv å sen åkte vi till hennes farbror Dan å hans fru Helena...där sköt dom lite raketer å vi skåla på tolvslaget...sen spela vi spel med Sandras kusin Jonatan som ä typ 5 år...
Vi åkte hem typ 2 å då var det sängen som gällde
Det enda tråkiga är att Johannes var så långt bort å då hade ja ju ingen kille å pussa på vid tolvslaget heller...fast det hade inte Sandra heller för Magnus va ju i Sälen

image85 image86
Helena och jag med lockar

Kommentarer
Postat av: Ida

Fina ni är!

2008-01-01 @ 17:21:35
URL: http://idablogg.fjellborg.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0