Snöstorm

Idag gick ja inte upp förrän klockan ett...va väldigt skönt å sova länge...ja älskar verkligen att sova...å idag kände jag att jag har ju ändå inget att göra eftersom boken aldrig kommer så då är det väl ingen idé att gå upp tidigt och ha långtråkigt...
När ja låg där i sängen hörde ja hur det blåste...lät nästan som om hela huset skulle blåsa iväg...
Så när ja gick upp å titta ut så gick det knappt att se nåt för dä ä vääääldigt mycket snö på rutorna...där ute såg ja iaf en massa snö som yrde runt...usch vilket väder det är...tur att ja inte behöver gå ut idag iaf
Men eftersom jag knappt kan se något ut så borde inte folk kunna se in heller så det funkar ju bra som insynsskydd...om man nu skulle försöka hitta något bra med detta...

           
Så här ser det ut hos mig idag

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, satan vad snö ni har. Brr, hoppas inte att det kommer hit. Jag tycker bara om snö om det är 25 grader varmt samtidigt. :-)

2008-01-24 @ 14:22:04
URL: http://mittlivsomlinda.blogg.se
Postat av: Linda

Oj, vad med snö! :O

2008-01-24 @ 14:41:22
URL: http://lke.blogg.se
Postat av: helena

mäh,jag vill också ha snö. Kan du inte skicka hit lite då, så jag kan få åka pulka :o)

2008-01-24 @ 17:34:21
Postat av: JohannesR

Ja de va lite att skotta den dagen:D

2008-01-25 @ 23:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0