En liten uppdatering

Nu var det ett tag sen ja skrev sist å det har hänt en hel del men ja har inte haft tid att skriva å så...men nu tänkte ja skriva ett litet inlägg iaf...tänkte skriva ett längre å lägga in lite bilder från när vi var i bulgarien men det orkar ja inte nu...kankse blir nåt från festivalen åxå...vi får se...

Igår var jag med Emelie på bio å vi såg Narnia...den var rätt bra...ja ä ju mycket för fantasy så :)...men ja ä ju rätt trött idag då för ja kom inte i säng förrän vid halv tolv å så skulle ja upp kvart över sex idag :p

Idag när ja kom till jobbet så trodde jag att ja skulle hjälpa nån med varorna för ja jobba bara till halv ett å man brukar jobba till tre om man har hand om varorna...men när ja kom dit kom även Mirja (som åxå är en sommarjobbare) dit typ samtidigt å hon skulle åxå ha varor till halv ett å vi tyckte att det var lite konstigt...å då var det tydligen så att vi skulle ha varorna tillsammans...men det var ju dumt att vi sluta så tidigt eftersom det är mest varor på tisdagar...så vi hann inte riktigt göra klart allt som skulle göras...men det viktiga hann vi ju iaf me som tur var...men ja får väl göra klart det imorgon då i stället..för då är det jag som har hand om varorna...men det är någon som inte riktigt har tänkt efter när de gjorde schemana tror ja :p...för igår hade ja hand om varorna å då jobba ja till tre men det fanns typ inget att göra eftersom det inte kommer nåra varor på måndag å på lördan hade de plockat upp alla varorna...så ja förstår inte riktigt hur de har tänkt...ja fick ju sitta typ två timmar i kassan då i stället då så ja fick ju annat å göra då men ändå...
Efter jobbet så luncha ja med Hanna...

Sen när ja kom hem så va ja så trött...om ja hade satt mig i soffan eller lagt mig i sängen hade ja helt säkert somnat...men ja har lyckats hålla mig vaken...för ja tänkte att om ja sover så kommer det bli svårt å somna sen när ja ska gå å lägga mig...
Ja ha spelat Arvika-spelet med Helena åxå å ja vann båda gångerna :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Åhhhh, jag vill ha ett Bulgarieninlägg :D Snäääälllaaaaa! Vilket tjorv på jobbet :(

2008-07-09 @ 11:23:15
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0