Inga lata dagar längre :p

Ja fick mitt schema för nästa månad förra veckan å då är det inga halvdagar som gäller utan då blir det typ heltid...det kan ju bli lite jobbigt...men det blir ju mer pengar...ja kommer jobba dubbelt så mycket i juli som i juni...ja kommer nog få rätt så ont i nacken å axlarna känner ja på mig för ja kommer ju sitta fem timmar i ett streck efter lunchen i kassan å det är ju där ja brukar få ont :p....dessutom så ska ja ha hand om varorna en vecka när Helena är ledig...å ja har bara två dagar på mig att lära mig det...dessutom ska ja inte kolla nån måndag å det är ju dumt för det är lite extra saker å göra då...men det kanske går bra...vi får väl se...det kanske finns nån å fråga i värsta fall...dom var visst underbemannade i egenvården i juli så det blev ju ingen ledighet där inte så ja kan inte åka upp t Norrland nåt...det var ju synd men går det inte så går det inte...det är väldigt konstigt att det blev så mycket jobb för på Lisbeth verka det som att det inte skulle bli så mycket jobb...men hon kanske inte visste att det var riktigt så illa som det är :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0