Äntligen klar!

Jo nu är jag äntligen klar med arbetet efter mycket slit...igår satt jag typ tolv timmar...visst tog ja lite pauser då och då men...det gick väldigt segt att skriva alltså...sen får man ju inte skriva som man vill heller...måste vara objektivt, alltså inget jag, vi eller man...sen så var vi tvugna att skriva enligt apa-manualen å det hoppas ja att ja ha lyckas med nu då...ja blev klar precis en minut i tolv igår :D...det var lite komiskt tyckte jag...sen när jag var klar så hade ja ont i huvet, va trött, det knaka i nacken när ja vred på den å ja såg typ i kors...min stol ä ju inte världens bekvämaste å absolut inte ergonomisk :p...men ja ville verkligen bli klar med den igår så ja kunde åka hit till Kalix idag och lägga den där saken bakom mig...till saken hör nämligen att vi skulle lämna in uppgiften i pappers-format så vi kunde inte maila den till honom...annars hade jag ju kunnat skriva klart den här å skicka in den härifrån...det var längesen man va tvungen å lämna in den sådär...de flesta brukar ju ta emot grejer på mailen...

Nu gäller det bara att träna stenhårt till tentan åxå...

Ja ha sovit en hel del sen ja kom hit till Johannes å det var ju sååå skönt...fick ju inte sova mer än en 5-6 timmar i natt så...

Å snart blir det tv: Gossip girl idag...men ingen Gynnign för det tog slut förra veckan....vi får se vad ja ser i stället...det fanns nåt å välja mellan såg ja så det ska nog ordna sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0