Avsluta meningen

Avsluta meningen:

1. Jag har insett att min sista kyss.....kommer inte än på länge
2. Jag lyssnar på.....radio
3. Jag pratar....ganska rent enligt mig själv med en aning värmländska
4. Jag tycker om.....Johannes
5. Mina bästa vänner är......underbara
6. Min första riktiga kyss......blev till av en slump :p
8. Jag avskyr när folk frågar....vad jag ska bli
9. Kärlek finns.....i mitt hjärta
10. Äktenskap är......något jag vill ha någon gång i framtiden
11. Någonstans, tänker någon på.......allvarliga samhällsproblem, men inte jag :p
12. Jag kommer alltid att.......vara kär i kärleken
13. Jag är hemligt förälskad i........ingen, jag är bara förälskad i Johannes så klart
14. Sist jag grät var.......inte alltför längesen
15. Min mobiltelefon är.........knäpp ibland
16. När jag vaknar på morgonen........vill ja inte gå upp
17. Innan jag går och lägger mig......ser jag oftast på tv
18. Just nu tänker jag på.......när Johannes ska komma hem så vi kan göra mat
19. Bebisar är........ganska söta bara de inte skriker
20. Idag ska jag.......göra skaldjurspaj
21. I kväll ska jag......se på tv
22. I morgon kommer jag.......att se på Melodifestivalen
23. Jag vill verkligen vara.........utåtriktad


Kommentarer
Postat av: Ida

Rolig grej.. Hahaaa, sist trodde jag att det stod jag vill vara uttråkad :)Jag fick fundera ett tag innan jag läste om..

2008-03-14 @ 20:22:56
URL: http://storasysteryster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0