Gårdagen

Igår så kom då Ida till mig vid fyra å då kolla vi lite på tv å åt upp resten av min köttfärspaj å sen gjorde vi oss i ordning för klassfesten...
Vi hann knappt med bussen in till stan...men Ida sprang så det gick bra :)...ja hade lite svårare att springa i mina stövlar...ja kan ju knappt gå i dom ens :)
I stan behövde vi faktiskt bara vänta i tio minuter på bussen som vi skulle med...skönt, så vi inte behövde stå där och frysa så länge
Efter att vi gick av bussen så fick vi gå å pulsa en stund i snön innan vi kom fram till rätt lägenhet...men där stog inte deras namn på listan så vi ringde å undra om vi hade kommit rätt och det hade vi
Vi va dom första som kom dit...å ja blev lite orolig om det bara skulle bli vi men det droppa in folk lite allt eftersom
Vi kolla på Melodifestivalen å snacka å det var riktigt trevligt tycker jag...sen så åkte några till Cleo...men eftersom det var 23 år så var det ju ingn idé för mig att åka dit...resten åkte till STUK i stället....ha inte vart där faktiskt...ha bara vart på den gamla kåren en gång förut så...
Vi fick stå i kö i typ 1-1,5 timme innan vi kom in...å folk tryckte ju på som galningar...å ja stog ju mot den där stålgrejen som håller kön på plats å då blev resultatet av blåmärken: 3 på höger knä, 1 på vänster, 3 på höger lår, 1 på vänster, 2 på höger arm och 2 på vänster...alltså sammanlagt 12
Å inte kändes det värt det när vi kom in för det var ganska tråkigt där inne och jag var så trött :p
Ja fick iaf skjuts hem av Idas pojkvän Henrik för han kom å hämta Ida...skönt å slippa gå


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

låter bra :D

2008-03-02 @ 15:26:54
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0