Gett upp för dagen

Ja nu har ja gett upp med skolarbete för dagen...datorn var så seg så det tog typ 10 minuter mellan att ja klicka på saker å dom kom upp så jag såg det som ett tacken på att jag var klar för dagen...
Jag har läst en massa artiklar idag men tyvärr så passar inte alla in så bra på mitt tänkta arbete...så ja får väl se om ja hittar nåra fler en annan dag...känner mig lite smått stressad över den här uppgiften...tänkte ja skulle bli klar till på tisdag men nu är jag mycket tveksam till det...ja vet ju inte ens om ja hinner klart till på torsdag när den ska in...shit alltså...ja måste ju skriva sex sidor åxå...inte bara läsa å leta en massa artiklar...det blir ingen ledig helg denna helgen iaf kan jag ju säga!
Ja råka ta en sovpaus idag åxå...men det går ju verkligen inte att fortsätta när man somnar vid datorn...då måste man faktiskt

Ja håller på med mat nu åxå...pannkakor :)
Så ja kan sitta å äta när det är Du är vad du äter :D...det är ju lite komiskt å äta när man ser på såna program...ja lyckas typ alltid äta när det är det...men ja bryr mig inte så mycket...ja ser ju inte ut som dom som ä med iaf så det är ju tur


Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, kul bild. Var hittar du alla bilder?
Ja usch, detta är ett sjuhelsikesjobb!

2008-03-06 @ 20:41:24
URL: http://storasysteryster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0