Konstiga funderingar

Ja ha funderat på en sak...lite konstig sak kanske men sån är jag...

Tänk om ja skulle göra mig illa å inte kunna röra mig eller kunna ringa nån...om ja typ slog i huvudet å blev medvetslös eller nåt...undrar när någon skulle märka något eller komma hit å kolla så ja var ok då...om det inte var någon skola eller Johannes inte skulle komma hit så skulle det ju inte vara någon som skulle komma hit...ja menar Ida å Johannes bor ju i Kalix å det är ju rätt långt bort...undrar hur lång tid det skulle ta innan folk blev oroliga...
Ja vet ja har lite konstig fantasi och "värsta-scenario" tankar men ändå...det kan ju hända...är ju inte helt omöjligt

Dessutom har ja fundera på om ja bara slog mig lite å skulle behöva åka till sjukhuset hur skulle ja göra då...känns ju lite jobbigt å behöva ringa en ambulans å buss kanske man inte känner för direkt...

Jaja nu får vi väl hoppas att mina konstiga funderingar inte slår in då...å det gör dom troligen inte heller för det är ju inte så att ja är jättegammal eller har nån sjukdom eller så som skulle förvärra läget


Kommentarer
Postat av: Ida

Usch då! Tror du och jag pratat om detta en gång. Vi får verkligen hoppas att det inte händer ngt iaf. Men inte är du konstig, tror det är ganska många som har lite funderingar om allt möjligt :)

2008-03-09 @ 16:42:13
URL: http://storasysteryster.blogg.se
Postat av: helena

Jag kommer och hämtar dig jag :0)

2008-03-14 @ 15:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0