Läsning

Nu har jag tagit en liten paus i läsandet för jag ska äta lunch snart...så nu väntar ja på att maten ska bli klar...det blir hamburgare och pommes frites...gött det :)...
Idag så ska jag bara sitta å läsa hela dagen tänkte ja...svårt med disciplinen dock...ja tänkte ju att ja skulle komma igenom ett till kapitel...men dröm på säger jag bara :p...det går såååå segt å läsa alltså...å ja hittar aldrig nån bra ställning å sitta i...mina stolar ä så hårdä å sitta i så ja måste sitta på en kudde för att ja inte ska få ont i rumpan å ryggen
Dessutom så tvättar ja idag...skönt å minska lite på tvätthögen


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, japp, du vet jag förnekar lite granna :D HEnrik bara skratta åt min teori om något jag ätit eller magsjuka.. Han tror på det andra han :S Hihi ;) Ojoj, kanske var det då, men det kändes verkligen inte så, för jag har aldrig förut gjort så när jag kommit hem, alltså både och if you know what I mean.. :D Ser att du läst idag, jag med, men som sagt, det går som gaaaanska seeeegt. Vojvoj!!

2008-03-03 @ 21:34:42
URL: http://storasysteryster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0