Lat

Idag tänkte jag att jag skulle läsa en massa men det gick visst inte så bra med den planen...ja ha läst några sidor bara...men ja orka inte börja med ett nytt kapitel bara...usch vilken dålig disciplin jag har på mig själv! Ja ä ju så lat...Men ja får väl försöka läsa desto mer nån annan dag då...

Vid fyra kommer Ida hit för vi ska på klassfest i kväll...hoppas bara att det kommer lite fler folk än vi...det verka nästan inte som det :p...men men vi får se hur det blir...
Sen kanske det blir å gå ut efter det...

Å utanför bara snöar det...

Jaa...då hade jag nog inte så mycket mer att säga



Kommentarer
Postat av: Ida

Hihihi, jaa du. Det är inte bara å börja på ett nytt kapitel ju!! Det kom ju nåra till festen iaf, det var ju tur.

2008-03-02 @ 13:23:14
URL: http://storasysteryster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0