Min dröm

Tänkte berätta om min mardröm som ja hade i natt...
Ja drömde att ja låg å drömde att det smög inbrottstjuvar utanför min lägenhet...å sen vakna ja i drömmen av att dom försökte bryta upp min dörr :(...det var jätteläskigt faktiskt å det kändes väldigt verkligt...precis innan dom kom in så vakna ja på riktigt men ja va inte riktigt medveten om att det bara var en dröm så det kändes fortfarande läskigt för det kändes så verkligt...innan ja riktigt hann vakna till så tänkte ja ringa till Johhanes...men så vakna ja till lite bättre å kolla på klockan...å man kan ju inte bara ringa å väcka honom sådär mitt i natten heller så ja la mig å somna om i stället

Ja kolla i mitt drömlexikon vad det skulle betyda åxå å det stog:
Inbrottstjuv, inkräktare: rädsla eller svåra känslor som stiger ur de omedvetna, nonchalerade delarna av jaget, som skulle kunna ge mer insikter och mognad om man vågade möta dem.
Kvinnlig dröm: förträngd längtan efter manlig partner eller sex; eller längtan efter bättre sexuella relationer

Hmm...vet inte om det där stämmer men :p...vet inte vilken rädsla eller vilka svåra känslor det skulle vara men...


Kommentarer
Postat av: Ida

Vadå kvinnlig dröm? Hur var den kvinnlig? :) Du kanske har några tankar eller känslor som inte kommit upp till ytan ännu. Omedvetna som det stod.. Om man nu ska lita på sånt där :D

2008-03-07 @ 19:17:53
URL: http://storasysteryster.blogg.se
Postat av: Ida

Det skulle vara kul att gå på nån sån där terapi där man går till djupet med saker och kanske får veta saker man inte tänker på, om du fattar vad jag menar. Fast samtidigt lite scary, om man får reda på något väldigt jobbigt!

2008-03-07 @ 19:19:07
URL: http://storasysteryster.blogg.se
Postat av: Petra

Hej!
Jag har varit inne och läst lite i din blogg. Tänkte att jag inte skulle vara oförskämd utan lämna ett tassavtryck. Trevlig blogg! :)
//Petra

2008-05-19 @ 10:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0