Så här är jag

Tänkte sno en rolig lista från Ida :)

A = Gillar att dricka/festa.
B = Alla vill ha dig!
C = Riktigt barnslig.
D = Gillar att dansa loss.
E = Jättebra på att kyssas.
F = Bra personlighet och utseende.
G = Skiter i vad andra tycker.
H = Sådär på att kyssas.
I = Helt underbar i sängen!
J = Alla avgudar dig.
K = Vild och galen!
L = Alla älskar dig!
M = Inte så jättesmart
N = Du kan behålla hemligheter.
O = Sexig.
P = Populär bland alla.
Q = Ful.
R = Helt GALEN!
S = Lätt att bli kär i.
T = Omtänksam.
U = Bra på att bara ta det lugnt.
V = Bästa kyssaren som finns.
W = Tänker sig inte för.
X = Jättebra i skolan/jobbet.
Y = Bästa en pojk/flickvän kan begära.
Z = Alltid redo!

Så här är jag:

S - Lätt att bli kär i
O - Sexig
F - Bra personlighet och utseende
I - Helt underbar i sängen!
A - Gillar att dricka/festa

A - Gillar att dricka/festa
L - Alla älskar dig!
E - Jättebra på att kyssas
X - Jättebra i skolan/jobbet
A - Gillar att dricka/festa
N - Du kan behålla hemligheter
D - Gillar att dansa loss
E - Jättebra på att kyssas
R - Helt GALEN!
S - Lätt att bli kär i
S - Lätt att bli kär i
O - Sexig
N - Du kan behålla hemligheter

Om man ska kolla på det jag fick mest av så är jag väldigt lätt att bli kär i och tycker väldigt mycket om att dricka/festa :)
Vet inte om det stämmer så bra men :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0