Skola, skola, skola hela tiden

Idag gick jag upp tio för jag tänkte jag skulle få lite gjort med skolarbetet...ja kan ju inte säga att det har gått så mycket framåt men...tänkte skriva om hur ljud påverkar barns koncentration i skolan typ...eller jag ska ju inte skriva om det utan jag ska skriva hur jag skulle göra om jag  skulle undersäka detta....så idag har jag kollat igenom lite artiklar och läst om ljud i boken...vi får väl se hur det går :p...det är lite svårt å veta riktigt vad läraren menar att vi ska skriva å så för han är vääääldigt luddig...

Jag var faktiskt tvungen att ta en sov-paus kvart i sex åxå för ja typ somna vid datorn...å när ja hade sovit lite så kolla ja på klockan å den var redan tjugo över sex! det trodde ja verkligen inte...men det går fort när man sover...så ja läste klart artikeln ja höll på å läsa å sen gav ja upp för dagen...

Sitter här å stör mig på mina korta naglar...nu är vissa så korta så det gör ont :(...ja blir galen på dom...varför ska dom vara så tunna å sköra å gå sönder hela tiden? å varför kan ja inte sluta pilla på dom?!

Dessutom så väntar ja på att maten blir klar...idag blir det kyckling och ris...ja ä riktigt hungrig nu


Kommentarer
Postat av: Ida

Ojoj, det låter inte bra det att du somna vid datorn.. Hihi, det gjorde jag när jag nyss stigit upp.. Så då råkades jag sova i två timmar, för jag ändå var helt fast och trampa! Vad sugen jag blev på kyckling och ris! Förresten, du hade provat stopp och väx eller?

2008-03-05 @ 22:23:14
URL: http://storasysteryster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0