Brödbakande

Idag börja vi den nya kursen arbetspsykologi...känns väl ok med den

Ja skulle ju ta med mig matlåda till lunchen idag hade ja tänkt...ja hade tagit upp lasagne från frysen...men vad kommer ja på halvvägs till skolan då?! Jo att ja hade glömt den hemma så klart! Ja förstår inte hur ja gör :p...så ja fick ju gå till Ica å handla mat i stället...när vi satt där å åt så kom nåra klasskompisar dit å det diskuterades barn å pojkvänner...så nu vet ja vad jag har att se fram emot om ja flyttar ihop med Johannes...haha :D

Ja hämta ut teknisk psykologi tentan å ja va en halv poäng från VG, en halv poäng! Åhh så störande att ja inte kunde fått en halv poäng till...
Dessutom lämna ja in rapporten i miljöpsykologin men så var det nåra som sa att man måste göra en helt ny om det inte var helt bra när man lämna in den igen å då blev ja väldigt nervös över det

Efter skolan gick ja å handla...ja hade jäst kvar sen vi hade gjort pizza så ja tänkte att det var bäst å göra nåt av den...den hade börjat torka lite åxå så...så då blev det bröd...det är ju så gott med nybakat bröd :)....det ska bli gott det...tyvärr så har ja inte nåt förkläde å så är ja inte så smart så mina nytvättade byxor ä helt vita :p...ja tänkte ju inte att ja skulle lorta ner mig heller...det var ju ganska roligt tänkt av mig :D...som att ja skulle kunna klara mig att inte få mjöl på mig...mjöl ä ju helt omöjligt...det hamnar ju alltid överallt
Nu ligger det iaf på plåten å jäser så får ja väl stoppa in det snart...hopppas det blir bra bara...men ja tycker inte att man skulle kunna misslyckas så mycket med bröd


Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, inte kunna misslyckas så mkt med bröd? Hoppsan :D Jag har misslykats med bröd en gång för länge sen, nu får jag ju skämmas..

Hehe, du har inget att se fram emot, tss, snarare bäva för, moahahahahhaaaa!!!

Ett förkläde, då vet jag vad jag kan köpa till dig i present nån gång!! ;D

2008-05-05 @ 17:35:41
URL: http://storasysteryster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0