En liten lista :)

För 5 år sedan:
Då var jag 16 år och gick i ettan på gymnasiet, mitt liv var väl inte så roligt direkt å ja hade väldigt låg självkänsla, men saker och ting började ljusna

För 3 år sedan:
Hade jag mitt första förhållande, skulle ta studenten, kände mig orolig inför framtiden men var ändå rätt lycklig och glad

För 1 år sedan:
Då hade jag snart gått ett år på Universitetet och var nykär i Johannes :)

För 3 månader sedan:
Då var det februari, alla hjärtans dag, vi höll på med vårat arbete i motivationspsykologin

Igår:
Läste, åt mat, såg tv, blev irriterad på snön

Imorgon:
Då ska jag först till skolan å sen åka till Kalix

Om ett år:
Då håller jag på med C-uppsats och är säkert superstressad, ett år kvar av utbildningen bara, kanske bor med Johannes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0