Omtenta

Idag var det omtenta som gällde...min första omtenta någonsin i mitt liv...det kändes ju inte så kul att bryta trenden men ibland går det inte som man vill...ja kände verkligen att ja hade varit duktig med läsandet å läst riktigt effektivt...å det är ju sällan ja känner så kan ja ju säga...men ja hann ju inte igenom allt i den "riktiga" boken ändå...hade några kapitel kvar där...
Men denna tentan tyckte jag var ännu svårare än förra...det kändes ännu mer som att han ville sätta dit oss denna gången...han verkar ju göra så att tentan ska ge honom så lite ansträngning som möjligt...denna gången hade han inte orkat översätta frågorna till svenska ens så de var på engelska...dessutom så hade han i stället för bara 5-poängsfrågor som förra gången gjort en del frågor till 10-poängsfrågor...så då är man ju väldigt illa ute om man inte klarar av en fråga...för tentan var ju på lika många poäng som förra gången...dessutom så var en fråga på en sak som inte ens fanns med i boken utan den fanns med på ett oh-blad som han hade tagit med på en föreläsning...nä sämre lärare får man ju leta efter...han måste ju va sadist eller nåt som vill plåga oss sådär...
Tänkte försöka komplettera mitt arbete nu i helgen åxå...så får man se om han blir nöjd då

Tänkte berätta en rolig nyhet åxå...vi ha fått reda på resultatet på förra tentan å ja fick G på den :)...redan i tisdags fanns resultatet ute...det var riktigt snabbt rättat det...tog ju inte ens en vecka för honom...undrar om han ha suttit hela helgen å rättat eller nåt...snabbare lärare på rättning får man ju leta efter


Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe, jaså fanns reslutatet redan i tisdags? Jag tycker det passar att han är så snabb på att rätta, passar som han :)

Hihi, vad kul. När jag skrev det där om balkongen tänkte jag just att hur många kommer tolka det som de vill?

2008-05-02 @ 16:18:06
URL: http://storasysteryster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0