Sååå skönt

Åhh så underbart...nu är det äntligen sommarlov! Inget mer läsandet för mig på ett tag...det känns alldeles underbart

Dagen började klockan sju vilket är alldeles för tidigt...Johannes gick åxå upp då av nån konstig anledning :)...ja skulle då inte gå upp så tidigt om ja inte måste...men det var ju trevligt för mig å ha lite sällskap till frukosten å så...vid tjugo i åtta kom Ida med sin bil å vi åkte till skolan...
Ja kände mig inte så somrigt klädd som alla andra...dom var så fina i sina ljusa kläder å klännigar å grejer men ja hade bara svart från topp till tå...men ja hade ju vart i Kalix så då hade ja ju inte så mycket att välja på

Tentan gick nog ganska ok tror ja...det var bara en del frågor som man inte visste riktigt vad han var ute efter...men ja skrev iaf nåt på alla uppgifterna...mitt under skrivningen så fick en som gick med oss denna terminen gå ifrån...ja blev väldigt fundersam över varför han skulle gå...å tänkte att han hade fuskat eller nåt...ja vet det är ju kanske inte så snällt av mig men han är väldigt knepig faktiskt och är en sån person som skulle kunna göra något sånt...men Ida hörde att dom hade sagt nåt om att han var allergisk mot nån parfym eller nåt å var tvungen i sitta i nåt annat rum...det var väldigt konstigt för han ha ju aldrig haft nåra problem med att va i klassrummet när vi haft föreläsningar...men men...en av tentavakterna hade visst sagt till en annan att hon hade stött på honom förut å att han var lite speciell...haha...det kan man ju minst sagt säga :D

Efter tentan så åkte jag och Ida till stan...där köpte hon skor men ja hitta inget ja ville ha...så åt vi lunch åxå...ja åt en ciabatta med kyckling och curry...den va väldigt god :)...det var en massa folk i stan idag å dom hade nån konstig tävling där man fick en nummer-lapp att sätta på sin jacka och om man hitta en med samma nummer så vann man en resa...ja å Ida var inte med på det men man såg en massa folk med gula lappar på sig...det såg lite roligt ut

Efter stan så åkte vi till nåt ställe å åt glass å Ida tog lite kort...å ja fick agera lite fotomodell...ja undrar ja om det kan ha blitt nåra bra kort :p

Sen skjutsa hon hem mig och jag har fixat lite här hemma...ska väl börja plocka ihop saker som ja ska packa snart kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0