Snart sommarlov

Snart är det hemfärd som gäller...måndagen den 2:e juni ska ja åka hem...det är så komiskt för det har blivit så att ja ska åka samma tåg hem som mamma, pappa, min faster Erna å hennes man Lennart...det var nämligen inte mamma å pappa som beställde biljetterna...så det var bara av en slump som vi beställde biljetter exakt samma tid :)...men vi får väl inte åka samma vagn å så då antagligen...eller man vet ju inte...det vore ännu mer komiskt om det vore så...
Johannes föräldrar ska åxå till Stockholm fast dagen innan jag...men om han ska skjutsa dom till Kallax så kan han ju kanske stanna kvar här å skjutsa mig dan efter åxå så ja slipper ta bussen...men det beror ju på hur han har det i skolan å så den dagen

När jag kommit hem så är det några veckor tills vi åker till Bulgarien...sen så är det hela två månader tills ja får träffa honom igen i värsta fall...om inte ja får nån extra vecka ledigt då...för han både slutar å börjar skolan tidigare å mellan där ska han jobba så han kan nog inte komma ner nåt i år...det känns ganska jobbigt :(
Ja tycker det känns lite tråkigt att jag har träffat  hans kompisar, föräldrar och farmor flera gånger men han har bara träffat min familj en gång och inga av mina kompisar förutom Ida nån gång...men det finns ju en väldigt bra förklaring till varför det är så åxå...ja vet det men det känns ändå tråkigt...det kanske blir lättare sen när han ha börjat jobba å så


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja stackarna! Förstår det kommer bli jobbigt om ni ej kan ses mer. Men ni hinner då inte bli less varandra iaf! Hoppas han kommer kunna träffa alla dina nära och kära mer också sen..

2008-05-23 @ 19:58:05
URL: http://storasysteryster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0