Tvätt och blod

Igår hade ja huvudvärk när ja gick å la mig trots att ja hade tagit en tablett...lite hjälpte det faktiskt för innan så hade ja haft jätteont...
Men inte nog med det så vaknade jag åxå med det...det är ju mindre trevligt...men ja tänkte att det skulle gå över så ja tog ingen tablett...å efter att ja hade duschat, ätit frukost å vaknat till lite bättre så var värken faktiskt borta :)...det kändes väldigt bra

Efter frukosten var det bara att plocka ihop lite kläder å gå ner till tvättstugan för å tvätta...ja ha tvättat en del vinterkläder nu för ja tycker inte att ja behöver dom nåt mer nu...typ tjocka stickade tröjor, tjocka vantar å halsduken
Om jag träffar nån i tvättstugan så brukar ja för det ofta hälsa och det brukar ju bemötas lite olika...det är konstigt det där...en del blir jätteförvånade...å en del hinner hälsa först...men ja tycker iaf att det är lite trevligt å hälsa när man träffar nån där...men dom kanske tycker ja ä helt konstig...haha :D...man vet ju aldrig

Sen så var det bara att sätta igång med läsandet...det går lite trögt framåt...

Sen när ja skulle göra lunch så gjorde ja varma smörgåsar...å ja hade jättelite ost så det inte gick å hyvla den så då tänkte smarta jag att ja skulle skära av bitar i stället...men det var tydligen inte så smart det...utan jag skar mig i mitt finger...det var ju inte längesen ja gjorde samma sak...men denna gången var det inte lika djupt så det kom inte lika mycket blod och denna gången var det i långfingret i stället för tummen...men ganska onödigt ändå :p...så nu sitter ja här med plåster på fingret igen

Nu väntar ja bara på att det ska bli nåt bra på tv:n å att Johannes ska komma hit...å så måste ja göra middag åxå...hoppas ja inte skär mig igen då :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0