Leta efter jacka

Idag har ja inte läst nånting än å det är väl kanske inte så bra :p...
Just nu håller ja på å ska göra mat...det blir klyftpotatis å fiskpinnar...

Imorse hade ja tänkt gå upp vid tio men ja va så trött fortfarande då så ja låg till tjugo i elva då ja kände att ja måste gå upp om ja skulle få nåt gjort idag...ja hade jättesvårt att somna igår kväll så det kanske var därför ja hade svårt att komma upp

När ja hade gjort i ordning mig å ätit frukost å så där så åkte ja till stan för ja skulle kolla efter födelsedagspresent till Ida å en vinterjacka till mig själv för den ja har nu börjar bli lite trasig å så tänkte ja handla lite mat
Det var lite tråkigt å svårt att kolla efter en jacka eftersom ja inte hade nån med mig som kunde vara smakråd...å så är ja ju så snål åxå så ja vill inte betala så mycket :p...när ja va yngre så bruka ju mamma följa med å hjälpa till å nu hade ja ju inte det...så det blev ingen jacka till slut...ja får fundera lite å så...men nu vet ja vad det finns för några iaf...det blir nog nån från H&M för det var bara där ja hitta nåra ja kan tänka mig å i rätt prisklass :p
Födelsedagspresent hitta ja åxå...
Men ingen mat blev det för Konsum hade visst stängt igen...det var synd det :(...men det var inte så noga med maten för ja ska ändå t Kalix imorgon så

Ja har så ont i ryggen å axlarna :(...vet inte om det beror på bussresan eller att ja ha gått så mycket...men ja kände iaf i bussen att det gjorde ont hur ja än försökte sitta...ja hitta ingen skön ställning



Kommentarer
Postat av: Ida

Usch idag var jag också trött :P Jobbigt med ont i axlar och rygg, I feel for u ;)

2008-11-11 @ 17:27:20
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0