Svårt att sova när man ska

Ja förstår inte att det ska vara så svårt att somna just i sängen när det är så lätt att somna på alla andra ställen :p...ja menar i soffan eller när man läser eller nära man åker tåg å buss så är det jättelätt att somna å ibland svårt att låta bli t.o.m. :p...
Igår va ja väldigt trött när ja åkte hem från Johannes å somna typ med en gång på bussen...å när ja kom upp till lägenheten så var ja helt borta tror ja för ja kunde inte förstå vart ja hade lagt mina nycklar som ja precis hade öppnat postboxen med...ja hitta dom ingenstans å ja tänkte att ja ju inte kunde va så disträ att ja hade lämnat dom i låset på postboxen...men gissa vart ja hitta dom då? Jo just där ja inte trodde att de var, alltså kvar i låset på postboxen :p
Ja kolla lite på tv å så när ja kom hem å skrapa min skraplott som ja hade fått för att ja hade vart med i en undersökning men ja vann inget :(
Ja la mig ganska tidigt för ja kände mig trött å sådär så ja tänkte att ja skulle somna med en gång...men inte då...ja låg å vred mig jättelänge innan ja skulle somna...men om ja hade vart nån annanstans än i sängen hade det säkert gått jättebra :p

Imorse så vakna ja mitt i en dröm att ja va på min farmors begravning...fast hon dog för typ tio år sen...å ja va jättelessen men alla bara prata om hur man skulle dela upp hennes egendom...å det konstigaste var att farmor åxå var där levande, fast hon såg inte alls ut som henne...så när ja vakna så kände ja mig lessen å gråtfärdig för ja drömde att ja nästan börja gråta men försökte hålla masken

Idag hade vi skolan kvart över tio men ja hade ingen lust att gå för ja va så trött å ville bara ligga kvar i sängen...
På lektionen så hade vi ett rättsfall från Hagfors å vår lärare sa att det låg i Dalarna :)...å det stämmer ju inte vet ju jag som kommer från Värmland...för det ligger ju i Värmland...men ja orka inte säga nåt till honom :p

Till lunch så hade ja med mig mikromat å Ida gick till Subway...dom ha precis öppnat vid Universitetet...det lukta väldigt gott där inne tyckte ja :)

Efter skolan så ha ja skrivit lite på en uppgift å sett reprisen på Gossip Girl för ja missa ju det igår när ja åkte hem

I kväll kommer Johannes för han ska till en kompis i Boden som fyller år idag...för imrogon tänkte vi kolla på tapeter

Nu är blir det "Unga Mödrar" på femman å mat som gäller



Kommentarer
Postat av: Ida

Tack förresten för påminnelsen om Unga mödrar, tyvärr missade jag det :(



Duktig du var som skrev på uppgiften!



Jag hade exakt samma problem när jag skulle sova.. Jag höll på å somna hela tiden till Sanningens ögonblick, men i sängen, neeeeejdå! Det är så störande.

2008-11-18 @ 00:16:12
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0