Tillbaka i norr

Nu är ja tillbaka i norr

Ja åkte hemifrån 9.40 å sov mest på tåget till Stockholm...ja såg faktiskt lite snö på marken nånstans innan Hallsberg
När ja kom fram till Stockholm så hitta ja ett pendeltåg å lyckades komma till Sundbyberg =)...när ja hade kommit fram så visste ja inte riktig åt vilket håll ja skulle gå men ja lyckades komma upp på rätt sida iaf
Ja träffa Inga-Maj på stan å det var nog bra det för ja tror nog inte ja hade hittat deras lägenhet själv :p...hon skulle kolla efter en ljusslinga på stan
När vi kom upp till lägenheten ville inte Henning släppa in mig utan han morra ett bra tag på mig...men till slut godkände han mig väl då :)
Ja fick fika å mat där å så läste ja en hel del
Sen på kvällen tog ja tunnelbanan in tillbaka till Stockholm
När ja åkte i rulltrappan upp till Centralstation så stog det en jättenära mig å det kändes lite osäkert att ha ryggsäck...man vet ju att det finns en del ficktjuvar å så
På flyget upp så satt det en tjej med en hund bredvid mig å hon hade lite problem med den för den ville inte stanna i buren å buren var lite trasig åxå...så ja hjälpte henne lite å få in hunden i buren =)
När ja kom fram hit så kom Johannes å hämta mig...för ja va ju inte framme förrän tolv å det går ju inte så mycket bussar vid den tiden å inte så ofta :p....han skulle till Boden dan efter så det passade honom bra åxå så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0