Utmanad

Jag har blivit utmanad av Ida

Regler :

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem



1. Jag tror alltid att värsta möjliga kommer hända
2. Jag förväntar mig alltid att folk inte ska tycka om mig
3. Jag har alltid på radion (om ja inte läser eller ser på tv)
4. Jag har sprutfobi
5. Jag är väldigt känslig å har lätt för att börja gråta
6. Jag är kräsen när det gäller mat
7. Jag oroar mig alltid för något

Ja kan inte utmana nån eftersom att det bara är Ida som ja känner som har en blogg


Så här är det väl man egentligen borde tänka när dom där negativa tankarna kommer :p

Kommentarer
Postat av: Ida

DU och jag är ganska lika ;) Men det visste vi nog redan :D

2008-11-06 @ 15:30:06
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0