Flytta snart?

Ja det kanske blir så :)...
Jag och Johannes var och kolla på en lägenhet här på Porsön i söndags som jag var tvåa på...den var bra tyckte jag...ja fick en mycket bättre känsla än på förra lägenheten som vi kolla på iaf så...det var ett par å deras 2,5-åriga dotter som bodde där...barnet sprang runt helt näck i lägenheten...det skulle inte ja vilja att mitt barn gjorde om det kom en massa främlingar men :p
Tapeterna var väl inte världens finaste överallt men man kan ju byta nåra iaf tror ja...för det finns ju en bofond å så men ja vet inte riktigt hur mycket det kostar att sätta upp tapeter å så...det fanns iaf 3000 i bofonden för tapeter så det borde väl räcka lite iaf...i vardagsrummet var det gula tapeter med en bård högst upp med solrosor å det var inte så fint tyckte jag :p...å sovrummet hade nån blommig tapet som det kanske vore trevligt att byta
En annan sak som ja tänkte på om vi skulle flytta är att det kommer nog bli rätt tomt för vi har väl inte så jättemycket saker än för ja har ju inga möbler här...bara Johannes...men det är ju lätt ordnat :D...det finns ju Ikea
När vi var där kom det några tjejer åxå å dom var trea i kön så dom låg efter oss...hon som visa lägenheten sa att dom som låg femma åxå hade kollat så ettan hade inte vart där...så då tänkte vi att vi nog skulle få den...å nu är ja alltså först i kön och kan få den om ja vill :)...ja har till på torsdag på mig att tacka ja å vi tänkte göra det...men man var tvungen att skriva i när man ville flytta in åxå när man skulle beställa avtal så ja får nog prata med Johannes lite innan ja beställer avtal så ja vet vilket datum vi ska ta...1 dec eller 1 jan...ja vet ju inte riktigt när min uppsägningstid tar slut å så heller när ja säger upp den här lägenheten så...det är mycket å tänka på
Ja känner mig lite dum mot Johannes åxå för han vill ju egentligen inte bo på Porsön...han vill ju hellre bo i stan...men ja vill hellre bo här för det blir nära universitetet...men om ja ska anpassa mig efter vad han vill så måste ju han kunna anpassa sig efter vad jag vill kan man ju tycka...men det är svårt för mig att tänka så...ja får ju ganska lätt dåligt samvete för saker :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0