Hos Optikern

Idag har jag inte varit så duktig på att läsa...har verkligen läst jättelitet idag :p

Jag har varit i stan idag och kollat synen...å det var som jag trodde att jag hade försämrad syn på vänster öga...så nu hoppas jag att ja ska se lite bättre å slippa kisa så mycket...fast på sociologilektionerna måste man ju göra det ändå...våran lärare skriver jättelitet och otydligt på tavlan...det är nästan omöjligt att se vad det står...speciellt när man sitter längst bak...å inte nog med det så pratar han rätt så tyst...så man får sitta och anstränga både ögonen och öronen...efter dom lektionerna brukar ja få huvudvärk för det är så jobbigt att hålla på å kisa sådär

Men måste det vara så dyrt att göra en synundersökning?!!! 520 kronor!!! Ja trodde hon sa fel eller nåt när ja hörde det...ja blev helt chockad...ja kommer inte ihåg att det var så dyrt

Igår kollade jag på finalen i Top Model och jag tycker det var bra att hon som vann gjorde det för hon är den första "plus-size"-modellen som har vunnit...det visar att även de som inte är supersmala kan bli modeller och lyckas bra med det...man kan vara vacker även om man har en större storlek...jag blev glad för hennes skull :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, vad kul att hon vann! Hon är ju verkligen vacker!

2008-10-02 @ 22:36:54
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0