Gå upp i onödan

I morse gick ja upp kvart i nio å satte på datorn för å se om det fanns några direktbokningar på några lägenheter...men så klart så funka inte internet då...det har kgånglat en hel del sista tiden...Igår så gick ja åxå upp tidigare å skulle se om dom hade då men då var lulebos hemsida konstig så man kom inte in på den...så då har ja gått upp tidigare två dagar i rad helt i onödan :p...men ja gick ju å la mig igen när ja hade kollat så klart :D

Ja hade tänkte att ja skulle läsa lite innan skolan idag men det har inte blivit så...ja har hamnat här i stället å pratat lite med syrran på msn å kollat på lägenheter å så...
Ja ska till skolan halv två å träffa Ida så ska vi göra lite övningsuppgifter...tyvärr så kan vi inte vara med på alla familjerättslektionerna för det krockar med sociologin men det finns ju facit som tur är så man kan kolla om man har rätt ändå :)...
Sen har vi lektion kvart i tre i sociologi...å egentligen familjerätt åxå men det går ju inte å va på två ställen samtidigt

I söndags så var jag och Johannes som sagt å kolla på en lägenhet...det första som ja märkte innan vi ens hade kommit in genom dörren var att det lukta rök å när vi kom in lukta det ännu mer så det förstörde mitt första intryck...det förstörde åxå min objektiva utvärdering av lägenheten åxå tror ja...han hade precis rökt så det luktade väl mer än det brukar göra men om man röker inomhus så sätter det sig ju ändå lite lukt i väggarna å så...det kändes inte så kul att bo där då...å så var det ju lite tidigt med inflytt första november...så vi bestämde oss för att tacka nej till den å letar vidare...det borde ju gå å få nån annan bra tycker jag


Jag älskar att sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0