Skola

Idag hade vi seminarium igen men innan det så gjorde vi familjerättsövningar...det går väl lite sisådär med den saken för våran del...det blir en hel del tittande i facit kan ja ju säga...ja ä väldigt glad att det finns ett facit för annars vet ja inte hur det skulle gå för oss :p
På seminariet så var vi inte alls lika strukturerade som förra gången å det passar inte riktigt mig för då vet ja inte vad ja ska säga eller nånting...så vi hade inte delat upp vem som skulle ta vad heller utan man skulle ta lite som man ville typ :p...å dessutom så hade vi inte alls kommit fram till så mycket så alla skulle kunna prata om nåt...så det råka bli så att jag, Ida å Ilham inte sa nånting...men det verka inte som att läraren brydde sig så mycket om det å det var ju tur det...på slutet blev det en massa prat om tv å Idol å Gordon Ramsey å saker som inte alls hörde till vad Weber sa :)

Idag när ja kom hem så läste jag ett rättsfall som vi ska ha imorgon åxå men det gick inte bra att läsa på slutet för ja höll på att somna...så ja skärpte till mig å läste klart men sen så tog ja mig en liten tupplur =)

Idag kom kontraktet på lägenheten åxå :)...


Kommentarer
Postat av: IDa

Nice med tupplur, tog jag på bussen :D

2008-10-14 @ 21:42:56
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0