Irriterad på folk som inte kan tänka på andra än sig själva

Igår kom Johannes tillbaka från Stockholm så han sov här i natt men han hade glömt att lämna ifrån sig en nyckel så han var tvungen att åka hem redan idag...
Ja skulle till skolan å göra grupparbete klockan tio så han skulle skjutsa mig när han ändå skulle iväg då...men lilla golfen ville inte starta så ja fick gå till skolan...å ja tänkte att ja skulle komma för sent då...men när ja kom till skolan så var bara Ida och Peter där...vi är egentligen sex stycken i gruppen så vi var ju bara hälften...
Vi gick å satte oss i ett grupprum som Peter hade bokat å tänkte att dom andra skulle komma snart...men inte kommer det nån inte...så till slut så skicka vi meddelanden till dom som inte var där...alla låg å sov fortfarande :p...Maria kom sen efter ett tag...men de andra två svara inte ens...
Vid halv ett så gick jag och Ida och skulle äta lunch...först kolla vi i skolans restaurang men det var inget vi ville så vi gick till pizzerian men den hade stängt pga renovering så vi kolla på Ica men det var inget där heller som vi ville ha så då gick vi till slut till Mike´s å åt där...
När vi kom tillbaka så hade äntligen Ilham kommit å vi försökte komma fram till nåt...men varken Ilham eller Maria hade läst det vi skulle så det känns som att ja, Ida å Peter fick göra det mesta...Ilham å Maria hade visst sett fyra filmer igår...ja blev rätt irriterad på dom när de sa det för ja satt faktiskt å slet med boken igår för att vi skulle komma nån vart...men dom verkar ju inte bry sig
Till slut fick Peter tag på Tobias men det var typ när vi va klara så det spela ju ingen roll...han får ju bara glida med nu å har lämnat allt jobb åt oss...det känns inte riktigt rättvist det här
Just nu är verkligen irriterad å arg på dom i min grupp (utom Peter å Ida)...ja tror bara att dom har "glömt" att vi skulle ha det där så de bara kan glida med å få sova längre...det vore ju väldigt konstigt om alla tre har glömt bort....vi sa det faktiskt flera gånger i onsdags...det känns så nonchalant å ohyfsat å göra så...som att deras tid är mycket viktigare än våran å att de inte bryr sig om att vi kanske har andra saker för oss än å sitta å vänta på dom hela tiden...ja har sån lust å göra så mot dom men jag bara kan inte det för jag är uppfostrad bättre och det går emot mina värderingar att göra så...det känns ju som att de bara tänker på sig själva...det känns som ett så omoget beteende som inte hör hemma på universitetet...visst jag tycker åxå om att sova länge men man måste ju kunna anpassa sig till andra åxå...

Nu var det nog färdiggnällt från min sida idag :)


Kommentarer
Postat av: IDa

:(

2008-10-11 @ 00:29:25
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: helena

Mäh, så kan man ju inte göra heller, ni skulle ha skällt ut dem totalt tycker jag!!!!!

2008-10-11 @ 12:55:09
Postat av: Alina

Hejhopp! Ha en trevlig helg:)

2008-10-11 @ 12:57:10
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0