Börjat skolan igen

Igår började jag skolan igen...ja fattar inte att det går så fort...sommaren är redan över och jag är redan inne på mitt tredje år...det känns inte alls bra just nu...jag är bara så orolig över allt...ja måste ju skriva c-uppsats till våren och det känns som att det kommer bli väldigt jobbigt och stressigt...vad ska man skriva om liksom...ja ä så dålig på att komma på sånt där...

Igår börja sociologikursen...å det känns som det är extremt mycket att göra...vi har tre rätt så tjocka böcker att läsa å den ena skulle vi typ läsa ut nu dom första två veckorna eller nåt å läraren säger att "det är bara att läsa ut boken"...det är inte så bara när man är som mig å läser rätt så sakta å inte ä så bra på att skumma igenom...dessutom har vi en massa seminarium där vi har knepiga frågeställningar å fundera över...det känns lite överväldigande just nu...dessutom så beställde ja böckerna igår så ja kan ju inte börja läsa än...varför beställde ja dom inte tidigare för?!!

Idag så börjar den andra kursen ja ska läsa samtidigt som sociologin och det är familjerätt...hoppas inte den känns lika jobbig...å nu passar inte schemat ihop helt så dessa två kurser krockar en del...så då måste man bestämma sig för vilken som är viktigast att gå på å så...på familjerätten kan man ju hoppa över seminarium om man inte hinner med allt för där är det ju endast en tenta som examination men på sociologin måste man vara på alla seminariumen för att klara kursen
Jaja vi får väl se hur det går med allt...

Ja hämta ut mitt arbete i miljöpsykologin å tentan i arbetspsykologi från i våras åxå...ja blir så irriterad på geza för ja rätta allt som han hade påpekat på i förra arbetet men nu hade han påpekat en massa nya saker som han inte hade skrivit om förra gången han rätta...ja förstår mig inte på den gubben alltså...å dessutom hade Ida skrivit av min referenslista eftersom ja hade fått rätt på den förra gången å nu fick hon ingen kommentar på den men på min skrev han att det inte var enligt APA...han verkar ju helt virrig alltså :p....men ja fick iaf G...även om han hade skrivit ett minus efter...men men...nu är det över iaf =)

Nu ha ja fått ur mig det...det var skönt...ibland måste man bara skriva av sig å sen känns det bättre


Kommentarer
Postat av: Ida

Jaaa, usch vad hemskt att tänka på C-uppsatsen :s



Geza är inte frisk :D

2008-09-03 @ 21:03:13
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0