I väntan på frukost

Nu är det helg och jag sitter här å väntar på att en viss herre ska gå upp nån gång...tänkte att vi skulle äta frukost tillsammans men nu är jag väldigt hungrig så ja kanske tar å äter själv ändå om han inte kommer upp snart...
När ja ä klar här å ha ätit frukost å så så ska ja nog ta å läsa lite i min sociologi-bok...ja tror inte ja kommer att hinna läsa ut den till den dagen så den egentligen ska vara utläst...men det får väl gå ändå...ja ä faktiskt inte så snabb på att läsa och ja kan inte bara skumma igenom böcker...dessutom så har vi ju faktiskt en annan kurs åxå som man borde läsa till...men man får väl lägga det åt sidan så länge då eller nåt...det är ju faktiskt 300 sidor att läsa och det är inte så bara att läsa tycker jag...tur att det är på svenska iaf...annars hade det absolut inte gått...
Det är väldigt fint väder ute idag så vi kanske ska gå ut å gå en sväng idag...
Å sen i kväll så ska vi på bio...vi ska se på Arn...vi kolla på den första filmen förra veckan så då tänkte vi att vi kunde se den andra på bio nu :)...bio är ju mysigt det...

Nä nu tar ja nog å äter frukost själv iaf



Tänk om man skulle orka göra en sån här frukost, eller om nån gjorde det åt en :)...ser rätt gott ut

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag tycker du ska vara glad att han inte är som Patrik i alla fall. Han skuttar ju upp typ sju även fast det är helg...

2008-09-22 @ 10:53:23
URL: http://sofale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0