Min födelsedag

Japp det stämmer det...idag fyller jag hela 22 år...det känns så kostigt för det känns inte som ja redan ä så gammal...haha :D...ja vet att det inte är så gammalt men

Dagen började tidigt...vi skulle ha seminarium klockan kvart över åtta...ja vakna mitt i en väldigt skum dröm :p

I skolan träffa ja Ida å vi gick till klassrummet men ingen i våran grupp var där å det kändes lite konstigt...dessutom stog det nåra killar vi inte kände igen utanför klassrummet...sen så kom då våran lärare å han fråga dom där killarna om dom åxå skulle vara i det klassrummet...å det skulle dom...så han gick tillbaka till sitt rum å skulle kolla schemat...så kom han tillbaka å sa att på schemat på internet skulle våran lektion vara ett...men på det schemat vi fått av honom skulle vi ha kvart över åtta...så tydligen hade dom andra kollat på internet...vi väntade ett tag för å se om det skulle komma nån men det blev bara jag och Ida...så vi fick gå till hans arbetsrum å ha seminarium bara vi tre...haha =)...han sa att dom yngre kanske kollar på internet å dom äldre kollar på papper...ja undrar hur gamla han trodde att vi var egentligen :p...ja sa att ja trodde nog inte att vi va så mycket äldre än de andra...ja menar vi ä väl typ lika gamla som dom...
Så vi hade då seminariet å va klara typ efter en kvart-halvtimme...så det var ju skönt...

Sen så gjorde vi övningar i familjerätt...det gick ju inte jättebra för vi var så flummiga och trötta idag :p...å gulliga Ida gav mig ett paket å allt =)...det var toffife och en mascara i
Dom hade nånting speciellt i skolan idag med massa olika företag typ...så ja tog nåra godisar å en penna =)...det är aldrig fel

Efter skolan så åkte Ida med mig ner på stan...vi kolla lite i affärer å ja köpte linsvätska å bokade synundersökning...

Sen när ja ha kommit hem ha ja öppnat mitt paket som ja fick med mig upp av mamma å pappa å det var kylskåpsmagneter i...
Jag har även gjort lasagne...men det tog ju ett tag...tänkte göra passionsfruktskaka åxå men ja ha inte hunnit så ja tänkte göra det till helgen när Johannes kommer i stället



Mina presenter, kortet å pengen från mormor å morfar, mascaran å toffifen från Ida å paketet från mamma å pappa
 


Kommentarer
Postat av: Ida

Fasen vad gött med lasagne! jag vill haaaa :D Är sugen på fika också :)

2008-09-24 @ 21:55:07
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0