Orkeslös

Jag orkar inte!!!

Ja skulle göra köttbullar idag tänkte jag...men jag orkar verkligen inte...ja har ingen lust att göra nånting...helt orkeslös...vi får se om ja orkar göra det imorgon...det måste ja väl nu när ja tagit upp köttfärsen ur frysen...
Ja kanske har bättre ork imorgon om ja kanske kan få sova bättre...igår dröjde det väldigt lång tid innan jag kunde somna...
Jag måste verkligen ha ork i morgon för ja måste läsa å komma på vad jag ska säga på vår redovisning på måndag
Men vi får väl se hur ja är imorgon...man vet ju aldrig om det är lika svårt att somna i natt :(

Nä nu ska ja titta i frysen om ja har nån lättlagad mat som jag kan ta i stället för köttbullarna då


Jag önskar att du kunde vara här nu och bota min ensamhet...å göra mat åt mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0