Duschproblem

Våran dusch är inte världens bästa måste jag säga...strålen är inte riktigt som jag vill ha den...det går å ändra men om man har åt ena hållet blir den för hård å åt andra för utspridd :p...inte riktigt sådär som jag vill ha det...dessutom så brukar den växla ibland från ljummet till skållhett...iaf när man har på lite lägre temperatur...ja ä en sån där som inte vill ha jättevarmt när jag duschar...men om man då duschar i lite varmare så brukar den inte växla sådär men då är det ju lite för varmt för mig :p...men det brukar ju gå att ta sig igenom iaf =)

Men idag vet ja inte riktigt vad det var med den...ja börja spola å vattnet var ljummet...ingen behaglig duschtemperatur...ja tänkte då att om ja vänta ett litet tag så skulle det väl börja bli varmt...men inte då...det hände inte nånting...så ja fick duscha i det där...det var inte speciellt trevligt...ja ändra dessutom värmen så att det skulle va på det högsta...men ingenting hände för det...gradvis började det iaf bli varmare efter ett tag å när ja hade kommit till balsamet hade vattnet en behaglig värme faktiskt...men det var väldigt konstigt det där...så där ha det aldrig varit förut...men ja hoppas att det bara vara en engångsföreteelse


Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe, känner igen duschproblem. Tycker alltid det är jobbigt med en ny dusch eller om man är hos någon och ska duscha med en annan än den man är van med.. :P

2009-04-27 @ 14:25:33
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0