En lista igen så här på lördagskvällen =)

Matvanor:

Bästa maträtt? Lasagne
Bästa dryck? Cola

Hat dryck och maträtt? Öl och Ärtsoppa

Bästa alkoholdryck? Cider

Använder du smör på smörgåsen? Ja
Smågodis eller färdiga påsar? Både och

Favoritglass? Daim
 

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Inte så mycket

Har du mer skor än kläder? Nej

Favoritplagg? Klänning

Hatplagg? Polotröja

  

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Pluggar

Vad vill du bli? Barnpsykolog, men tyvärr går inte det

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Nja

Är lönen viktigast? Nej

  

Boende:

Lägenhet eller hus? Lägenhet

Framtidsplaner med boende? Vill ha ett hus med trädgård i framtiden
Litet eller jättestort? Drömboende? Lagomt
Landet eller mitt i stan? Nånstans mitt emellan

Mysigt eller sterilt? Mysigt

  

Lite allt möjligt:

Har du barn? Nej
Är otrohet okej? Nej, vad är det för dum fråga?

Älskar du någon? Ja

Betyder familjen mycket för dig? Jo
Är du lojal? Ja det tycker ja väl

Hemmafest eller krogen? Hemmafest


Kommentarer
Postat av: Katie

Ja, jag tyckte det var himla dumt gjort av fyran. Dom tänkte sig nog inte riktigt för.



Det är alltid roligt att läsa listor. Vad pluggar du till för något?

2009-04-26 @ 12:37:43
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Katie

Jaa, det är inte roligt med förkylning iallafall.

Jag läser lärare mot grundskolans tidigare år! Jag trivs riktigt bra :D

2009-04-26 @ 13:30:38
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0