Lathet

Nu sitter ja här igen då å hittar annat å göra än greja med uppsatsen...hur har ja tänkt bli klar egentligen? Ja måste försöka få in i skallen att den ska in om typ 2 veckor! Men det går trögt...men det är lätt att ge upp när man inte får tag i det man vill ha...det är så irriterande att ja vet att det finns vissa artiklar som jag borde ha med i uppsatsen men ja kan inte hitta dom...men dom måste ju finnas någonstans eftersom de nämns i andra artiklar...det är verkligen irriterande...kanske är de för gamla så att de inte är utlagda på internet...men det känns ändå jobbigt...ja hoppas verkligen att det jag har räcker för annars vet ja inte hur ja ska göra

Ja va i skolan en sväng förut å hämta två fjärrlån å lån nåra andra böcker...ja har vääääldigt många boklån hemma nu å ja kommer ju absolut inte läsa alla...men ja vill inte lämna tillbaka nån bok än i fall att det skulle va nåt viktigt i just den boken...ja hoppas verkligen på en av böckerna som jag fjärrlånat för ja tror det ska finnas med nån utvärdering där i...nu är det ju en bok så det är ju inte lika vetenskapligt som en peer-review artikel men man får ju ta vad man hittar

Ja hämta ut min uppgift i kvalitativ metod åxå å ja hade visst fått G- på den men det förvånar mig inte...ja trodde ju inte ens att ja skulle på godkänt så...

När ja gick till biblioteket så träffa ja även på Ida där...det var lite komiskt...ja visste inte att hon skulle va där idag å speciellt inte just när jag var det åxå =)...men det var ju trevligt å träffa henne igen efter påsken...

Nä nu ska ja nog äta nåt å sen försöka kämpa emot min lathet och odisciplin :p...vi får väl se hur det går men nu måste ja faktiskt sätta fart med den där uppsatsen om den ska bli klar nån gång

Kommentarer
Postat av: Ida

Trevligt träffa dig med :)

2009-04-17 @ 21:20:17
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0