Mardröm

Idag är det ju helt otroligt varmt väder...temometern visar 15 grader i skuggan! Så varmt tror ja inte det varit här i år tidigare så det är ju trevligt...är nog dags att ta fram vårjackan nu å kanske lägga lite vinterkläder som mössa å halsduk å sånt i tvätten...ska nog gå ut en sväng sen...fast ja ser att det blåser åxå så det kanske inte ä jättevarmt ändå men men...

Imorse vakna ja inte alls trevligt...ja hade en hemsk hemsk mardröm så ja börja gråta när ja vakna...först drömde ja att ja hade drömt att mormor å morfar hade dött å sen så drömde ja att morfar verkligen dog på riktigt...det var jättehemskt! Å ja va på begravning å bara grät å grät en massa...men dom andra som var där tyckte ja grät lite överdrivet mycket =(...sen så drömde ja en anna dröm som inte var en mardröm å det var att Emelie var gravid med nån som hette Daniel...det var ju väldigt konstigt att ja drömde det för hon är den av mina kompisar som minst vill ha barn =)

Idag har jag läst en del artiklar som ja ska skriva om i min uppsats...en som jag nog ska ha med är däremot väldigt svår att tyda och ja funderar på att skicka den till min handledare så han får kolla på den å försöka förklara resultatet för mig...det är bara en massa statisktiska analyser å siffror å bokstäver som ja inte fattar...bara han inte blir sur för att ja inte fattar...för det var ju han vi hade i kvantitativ metod nyss :p...så han tycker kanske att ja borde kunna förstå resultatet själv

Om nån kan förklara för mig vad det här betyder så vore jag tacksam: "Bullying other students. The three-way repeated measures analysis of variance with Time, Condition and Educational Level as the factors, yielded a significant interaction

effect for Condition X Educational Level X Time (F(4,1624) = 3.44, p < .008), a significant interaction effect for Condition X Time (F(4,1624) = 3.97, p < .003) and a significant main effect of Time (F(2,811) = 3.46, p < .03)"


Kommentarer
Postat av: Katie

Du den där artikeln verkade jobbig :P



Det är riktigt skönt att det äntligen är vår, men jag tror inte man ska vara så snabb med att lägga undan varmare kläder, jag har åkt på en dyngförkylning därför :P

2009-04-25 @ 17:23:38
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0