Uppsatsångest

Just nu känns det inte kul med uppsatsen...ja önskar att ja hade hittat mina tio artiklar att analysera nu men inte det inte...när ja åkte ner hit hade jag för mig att ja hade hittat nåra artiklar men igår upptäckte ja att ja bara hade en...detta gjorde att ja kände mig ännu mer stressad å less på allt...det känns som att ja aldrig kommer att bli färdig i tid...det är ju typ bara 4 veckor kvar nu tills den ska va klar till opponeringen...förut leta ja lite på internet men ja blev lessen för att ja inte hittar rätt saker å när ja väl hittar nåt som kan va bra så går det inte å få tag på det...

Så nu sitter ja här å kollar på internet å gör inte det ja borde...suck! när ska det vända?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0