Slödag

I morse sov jag ända till kvart i tolv...jag var så trött å orka verkligen inte gå upp tidigare...å ja hade nog sovit ännu längre om vi inte hade haft tvättstugan tolv...så det var bara att gå upp å vandra ner till tvättstugan...Johannes hade ju jobbat 22-07 så han fick sussa vidare...sen tänkte ja läsa lite idag men det blev inget med det...jag har varit så slö å slapp idag å inte alls gjort nåt på uppsatsen...men men så kan det gå...

Vid fyra kom Johannes upp å vi hämta tvätten...sen så var vi till gymmet en sväng...det var riktigt jobbigt å svettigt

Sen kolla ja på Gossip Girl å efter det gick vi å åt pizza...men ja fick inte den ja beställde =(...ja beställde en Artista men fick en Azteka eller vad den nu hette...men ja våga inte säga nåt...ja tänkte att det väl gick bra ändå...den såg ätbar ut så...det var ju ganska lika namn på dom så servitören kanske hörde fel...eller så gav de min pizza till en kille som var å hämta pizzor å ja fick hans...den ja beställde skulle det va räkor å skinka på...å den jafick va det köttfärs, purjolök å majs på...tyvärr så var den även stark...det brände i munnen när man åt den...ja ä ju inte så mycket för stark mat :p...ja vet att ja skulle ha sagt till men ja ä ju rätt så feg av mig...å dom skulle ju snart stänga så då skulle ja få det bråttom att äta upp

Kommentarer
Postat av: Katie

Jag är också lite sådär när det kommer att säga till. Ibland gör jag inte det, och då känner man sig lite fånig efteråt. Det är ju trots allt deras jobb att göra rätt.



Ja, jag hasr alltid kommit bra överens med barn. Jag har varit simskolefröken och simtränare i sex år, så jag tänkte att jag ville fortsätta lära ut saker och ting :D



Hoppas du får en bra dag!

2009-04-27 @ 09:21:51
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0