Hemma i Värmland

Nu har jag kommit hem till Värmland igen...här är det mer vårigt å varmare än i Luleå så det är ju rätt så skönt...å man måste inte gå i en massa snö å is å slask =)...

Igår var jag på 85-årskalas...det var morfar som fyllde år...så det blev en massa mat å tårta å godis å grejer...dä va en del folk där...även såna där släktingar som är lite mer avlägsna...

Sen så ha ja inte hunnit med så mycket mer än å läsa...nu tänkte ja kolla om ja hade fått mail om nåra uppgifter men då går det ju inte att komma in på studentmailen =(...hoppas det ordnar till sig snart...ja skulle behöva fråga min handledare lite saker åxå...ja undrar ja hur ja ska hinna skriva den här C-uppsatsen...tiden går ju så fort å ja har ingen motivation att läsa å skriva...ja vill bara göra annat hela tiden...minsta lilla som man kan göra i stället för å läsa gör jag...jag har med min bärbara dator ner för jag har ju allt på den....men nu har ja ju inget internet i den när ja bara skriver å så...men då hittar ja såna där spel som spindelharpan å så å syssla med i stället :p...ja ä ju hopplös

Nu får vi väl se hur det går nästa vecka med uppsatsen...ja tänkte försöka hitta de artiklar ja ska analysera iaf så ja har det klart...det vore ju väldigt skönt om ja kunde hitta tillräckligt många här snart...min handledare sa att det vore bra om ja hittar ungefär tio så det är väl det ja satsar på då iaf...

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack, tack!



Skoj med kalas.. Håller med om att det känns stressigt med uppsatsen.. :S

2009-04-05 @ 23:20:51
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0