Varit rätt så duktig idag tycker ja

Idag har det faktiskt gått rätt bra med uppsatsen tycker ja...jag har varit ovanligt produktiv tycker ja...ja ha suttit å fixat å trixat lite med inledningen...vi får väl se hur den blir...ja tänkte försöka göra klar den å skicka till min handledare så får han säga vad han tycker å om det finns nåt av det som ja kan flyta ner till det teoretiska ramverket...annars blir det ju lite svårt för ja måste ju ha med en sn del...inledningen kommer garanterat bli mer än tio sidor som det ser ut nu men det får det ju inte va så nånting måste ja ju ta bort eller byta plats på...ja hoppas att ja kan bli klar med inledningen imorgon så ja kan skicka den...ja måste till skolan en sväng imorgon åxå tror ja å kolla lite grejer...när man går igenom det man ska skriva så stöter man ju även på en del problem så ja ha skrivit upp en massa frågor som ja måste fråga Rickard om...hoppas bara att han kan svara åxå :p

Kommentarer
Postat av: Maja

Ahhh härligt att det är någon som är produktiv med sin uppsats! Men det sporrar mig lite att du är så duktig... men jag måste erkänna att det går oerhört trögt!

Hur är det annars då? Är du klar nu till sommaren?

Kram från Maja

2009-04-21 @ 21:06:34
URL: http://majalenasofi.blogg.sese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0