Vill inte tillbaka till vintern =(

Nä det vill ja inte...det är ju så skönt när man slipper vantar å mössa å det är alldeles för varmt å ha vinterjacka på sig...igår var det helt underbart väder ute...det kändes nästan som sommar...ja va uteå gick en timme med Helena å ja blev väldigt svettig eftersom ja hade min vinterjacka på mig...men ja hade ju bara med mig den så...ja visste ju inte att det skulle bli så fint å soligt heller...senare på dagen så gick ja även till Emelie för ja skulle få gratis helkroppsmassage =)...det var ine helt fel...man blev väldigt avslappnad å trött....sen så satt vi å prata lite på deras balkong...å sen vid halv åtta gick ja hem å kolla på Robinson å åt räksmörgås...å det var fortfarande varmt då...ja hade lånat Helenas jacka den gången för att det inte skulle bli så varmt åt mig igen...

Så nu vill ja inte tillbaka till snön å vintern där uppe =(...ja vill ju ha vår å varmt å slippa alla vinterkläder ju! Men ja får väl hoppas att våren kommer dit snart åxå :p

Kommentarer
Postat av: Ida

Håller med dig, det är knappt så att man vill lämna tropiken här nere för att åka upp till kylan!



Härligt med massage :)

2009-04-12 @ 12:58:00
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0