2012

Igår såg jag och Johannes filmen 2012. Den var helt okej tycker jag. Men början var väldigt seg och tråkig. Man bara vänta på att filmen skulle komma igång. De kunde gärna skippat en del av det där tjafset i början :p

Å i början så var Johannes övertygad om att det var fel film. Han påstod att det finns två filmer som heter 2012. Ja vet inte om det är sant eller inte så det låter jag vara osagt. Men han var iaf säker på att det var fel film för han hade sett nån trailer eller nåt där det var en kille som vakna upp som hade glasögon. Ja vet inte riktigt vad det var han hade sett men :p. Jag försökte iaf övertyga honom om att det var rätt film för ja kände mig rätt så säker på att det var det. Men han ville inte tro mig. Så till slut var ja tvungen å pausa å leta reda på en trailer så han kunde se att det var rätt film å inte tjata igenom hela filmen att det var fel film. Å självklart när vi såg trailern så såg vi ju att det var rätt film (precis som jag sa hela tiden) =D

Idag gick jag upp nio å det var väldigt jobbigt för ja somna inte förrän efter halv två någon gång tror ja.

Klockan tio åkte jag med bussen till Bärgnäset för att hämta nåra enkäter till min uppsats. Å sen åkte jag tillbaka.

När ja kom hem gick ja å la mig igen för ja va så trött.

När ja till slut kom upp för andra gången börja ja lägga in lite svar i SPSS. Jag har laddat ner en gratisversion av det till min dator så ja kan göra det hemma. Det är väldigt skönt att slippa gå till skolan för att göra det. Dessutom så har de ju lektion i datasalen ibland. Man kan ju ta en annan datasal men ja gillar den som ja brukar gå till bäst.

Kommentarer
Postat av: Ida

Såg också 2012 i helgen, med Amanda. Hon trodde också att det var fel film i början, haha ;)

2009-12-14 @ 22:20:03
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: Johannes

Men.... det var ju rätt film :D Men jag tyckte den började lite konstigt....

2010-01-02 @ 11:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0