Bjuden på fika

Igår blev det ju inte riktigt som jag tänkte på Idol. Ja blev väldigt förvånad över att det var Calle som fick gå vidare med en gång. Jag trodde ju att Erik skulle göra det. Men han gick ju iaf vidare ändå som tur va. Men ja ville ju ha Tove åxå i finalen. Men nu måste ju Erik vinna finalen tycker ja.

Idag sov jag väldigt länge. Helena ringde vid ett då jag åt frukost å hon tyckte att det var väldigt sent :p

Jag ville åka till stan idag å fråga Johannes om han ville men han tyckte att ja kune åka själv så då kände ja inte för det. Ja ha börja kolla lite på de tre enkäterna ja ha fått in. Men inte så mycket :p. Ja får väl ta tag i det imorgon.

Så plötsligt vid halv tre så ringde det på dörren å ja undra vem det kunde vara för vi vänta inte besök men då var det våran granne som bor under oss på ca 70 år som undra om vi ville komma på kaffe med han å hans särbo. Så då gick vi ner dit till honom. Han hade en massa medaljer överallt för han ha åkt skidor å sprungit en massa tävlingar. Så han ä en spänstig gammal gubbe.

Så ha ja vart å handla lite mat idag åxå å en del tv ha det blitt. Ja köpte lite julmust så det var första julmusten för säsongen =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0