Det går upp och ner

I förrgår kände jag mig nere för att det inte verkade som ja skulle få inte så mycket enkätsvar till min pilotstudie.

Igår däremot så frågade jag Kristin om hon kanske kunde kolla på enkäten åt mig. Hon jobbar ju ändå som lärare. Fast hon är ju på olika skolor så alla frågorna passa ju inte henne perfekt. Men hon tyckte iaf att hon kunde kolla på den å hjälpa mig. Å det var ju väldigt bra fr hon kom med en massa bra påpekanden å kommentaren. Det kan ju lätt bli så att man själv blir blind för det man skrivit å ha svårt för att se vad som behöver förbättras. Så det var till väldigt bra hjälp å jag blev lite gladare över det. Dessutom ha ja fått ett till enkätsvar som ja inte kollat på än å förhoppningsvis får jag ytterligare ett på lördag. Så då kan ja nog göra klart enkäten i helgen =).

Så då skickade jag även iväg mail till fyra olika skolor. Nu idag svarade en av dem att de inte kunde hjälpa mig eftersom de hade svarat på en massa enkäter den här terminen och hade mycket att göra inför lucia och jul. Så risken finns ju att jag får samma svar av de andra =(. Så nu känner ja mig nere igen. Det är verkligen en berg-och-dalbana det här med att skriva uppsats!

Idag har jag gjort klart inledningen å teoridelen iaf å försökt göra klart referenslistan. Men det är ganska många referenser som jag är osäker på hur ja ska skriva. En referens kan ja tex inte hitta nåt årtal på någonstans :p


Jag gillar såna här berg-och dalbanor bättre än uppsatsversionen :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0