Gaahh

Jag har ju skickat iväg en del enkäter via mail till nåra lärare men det funkar inte så bra det där :p. Ja ha nu fått tillbaka tre som inte var ifyllda. Två fick ja in blanka så de ha säkert glömt att spara innan de skicka å den tredje hade bara skickat tillbaka mitt mail utan att skriva något eller skicka med enkäten. Det känns ju lite jobbigt att skriva tillbaka och säga att de måste fylla i den igen. Ja skicka faktiskt ett sånt mail till en av dem men hon ha inte svara så hon kanske inte orka fylla i igen. Ja vet inte hur ja ska göra. Ja vet ju inte hur man gör såna där enkäter som man kan fylla i elektroniskt =(.

Dessutom har ja bara fått in 14 enkäter så det räcker ju inte. Ja skulle minst behöva det dubbla. Så ja får nog hoppa över opponering den här gången. Men men det är inte mycket att göra åt. Nu har de ju snart lov och så där så de har ju en massa annat för sig och orkar säkert inte fylla i min enkät.

En annan jobbig sak är att vissa ha satt ett kryss mitt emellan två rutor så jag har gissat på en del frågor vad de mena å så får man väl inte göra men det skiter ja i :p. Men om de ha glömt att sätta nåt kryss alls så skriver jag ju självklart inget. 

Nu har ja inte så mycket att göra om dagarna eftersom jag har lagt in alla data i SPSS som jag hittills har fått in. Så idag har jag sorterat och slängt en del papper. Det är ju bra att man får tid att göra sånt ibland åxå men jag hade hellre blivit klar med uppsatsen. Sortera papper kan man göra nån annan gång.

Tänkte bjuda på lite bilder för att pigga upp stämningen lite :p (dock inte så bra kvalitet)

 
Vår julstjärna som vi köpte i år


Min chokladkalender =)


Kommentarer
Postat av: Ida

Men, att de inte kan ta och fylla i ordentligt :P



Fin stjärna!

2009-12-16 @ 23:01:38
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0