Hört på Kappahl

Igår var jag på stan å handla julklappar åt Johannes å köpte två långärmade jumprar åt mig. Jag var ju iofs på stan idag åxå men idag handla ja inget förutom lunch då. Utan idag stog Johannes för inköpen.

Men iaf igår när ja va på Kappahl en sväng så var det en kvinna på ca 60 år och hennes man (antagligen) i ungefär samma ålder som kollade på kalsonger. De kolla väl på julklapp till nån släkting eller så tror ja.

Kvinnan: Vi ska inte köpa vita väl?
Mannen: Nej dom blir ju bruna så fort

Ja tyckte bara det var så komiskt. Vad gör han med sina kalsonger egentligen? Han har väl förstått att man ska ta av sig dom när man går på toa va? =D. Han mena väl antagligen att de lätt blir lortiga å grådaskiga men det lät lite roligt när han sa att de blir bruna tyckte ja =). Ja kanske har konstig humor men sån ä jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0