Snart är det jul

Imorgon åker jag till Arvika och det känns både bra och dåligt. Det ska bli kul att träffa alla igen och det är alltid så mysigt att fira jul hos mormor och morfar. Men det är tråkigt att lämna Johannes. Jag skulle väkldigt gärna ha med honom ner men han jobbar och även om han inte gjorde det så vill han nog fira med sina föräldrar. Mina släktingar hade visst frågat om han skulle komma så de vill nog träffa honom men det är ju lite svårt med det här avståndet. Ja tycker det är väldigt jobbigt men ja får väl skylla mig själv som flytta upp hit :p. Men då visste jag ju inte att ja skulle träffa en kille härifrån heller, det fanns inte i mina tankar just då :p.

Idag ska jag försöka att packa det jag ska ha med. Vi får se om ja kommer ihåg allt eller glömmer nåt. Ja ha inte beställt resa tillbaka än så ja vet inte hur länge ja stannar. Ja kommer antagligen inte bli klar med uppsatsen så då kan ja ju stanna lite längre.

Det gick en glödlampa alldeles nyss åxå som jag kanske borde byta innan det blir alltför mörkt. Eller så säger ja det till Johannes så han får byta den imorgon =).

Ja tänkte gå en sväng å kolla på vårat nya garage åxå å gå ut med sopor men det tar emot att gå ut i den här kylan. Just nu är det minus 20 grader. Så det får bli täckbyxor på.

Lite bilder från förra julen...

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0