Länsat biblioteket

I natt har jag verkligen sovit dåligt...vaknat stup i kvarten å trott att ja försvoit mig eller nåt...så känns det som att det är en förkylning på gång igen...inte kul inte...det var ju inte längesen sist å annars brukar ja inte bli sjuk så ofta så ja fundera på om det beror på stressen, att ja liksom ha sänkt mitt immunförsvar :p

Idag var ja till skolan vid nio å träffa min grupp för att diskutera intervjun som vi skulle ha seminarium om...det gick väl rätt bra...men ja förstår inte hur ja själv ska kunna analysera två intervjuer å hitta teman å begrepp å skriva 4-5 sidor om det...å hur ska man hinna med allt...samtidigt ä det ju den där forskningsplanen som ja inte börjat på å så måste ja avgränsa mitt område till på tisdag då ja ska träffa min handledare igen...å ja kan ju inte börja skriva på forskningsplanen inna jag har avgränsat ändå så...eller kan kan ja väl men det blir inte så mycket att skriva om...

Efter skolan så åt ja å Ida lunch å sen gick vi till biblioteket å jag länsade hyllorna på mobbningsböcker =)...det blev sammanlagt 13 böcker å sånt ja låna :p...tur att de inte var så tjocka iaf...så nu är det bara att börja sätta sig in i ämnet å välja inriktning...nån som har nåt förslag åt vilket håll ja ska rikta mig? Man måste ju försöka hitta nån teori åxå för det teoretiska ramveket...hmm

Idag ska Johannes jobba på hockeymatchen så han börjar inte förrän fyra å slutar tolv så då blir ja själv i kväll...hoppas inte han hamnar i nåt bråk :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0